Contest DANIEL ADIE : SISPA


korang korang, nampak kan banner kat atas tuh? kalau nak join klik >DANIEL ADIE< ye syg syg :)

sekarang ni DS memang sibuk sangat, bukan sibuk ape pun, suke menyibukkan diri, biase aa kan? :D so, kali ni DS nak menyibukkan diri lagi dengan join contest si cikgu daniel adie ni

Contest ni mengenai senyuman ikhlas dan senyuman palsuu,

sooo, DS nak tunjuk siket kat korang macam mane senyuman ikhlas dan senyuman palsu DS :)

tadaaa 
-
-
-
-
-


senyuman IKHLAS    [ VS ]    senyuman PALSU        


"terkadang senyuman palsu terukir apabila saya dipaksa untuk senyum semasa mengambil gambar dan terserempak dengan musuh saya"
 
tag :

thank you :)

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Follow DS sekali :)

14 Buah Strawberry Yang CUTE :):

DanieL AdiE said...

Dear DS..

Thanx so much sebab sudi join contest Adie..

Really appreciate it..

All the best ya..

DfyStrawbery said...

most welcome

thank you give support :)

Fiq Fikri said...

gud luck :D

Mra Mastura said...

cantik :)
gudluck :)

Cik Isabell said...

gudluck dear ! :)

DfyStrawbery said...

fiq fikri : gudluck too :D

DfyStrawbery said...

mra mastura : :) tengs, mai la join sekali

DfyStrawbery said...

cik isabella : tengs dear :)

fyra yuki... said...

sis Ds: gud luck jgk aw... :))

Ms Bery said...

Ingatkan yang makan tu senyum ikhlas.. Huhuhu (>_<)

DfyStrawbery said...

fyra yuki : tengs dear :)

fatin la wep said...

gudluck . bw here .

c nana said...

gud luck! :D

ijat_asni said...

.the result may come soon, best of luck.

^______^