New Handbag Below RM 45





CODE ITEM : HS 22
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK / BELAKANG
SIZE : LARGE
PRICE : RM 44 exclude postage



CODE ITEM : HS 23
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK / BELAKANG
SIZE : LARGE
PRICE : RM 44 exclude postage




CODE ITEM : HS 24
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK / BELAKANG
SIZE : LARGE
PRICE : RM 44 exclude postage


CODE ITEM : HS 19
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK
SIZE : SMALL
PRICE : RM 26 exclude postage


CODE ITEM : HS 18
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK
SIZE : SMALL
PRICE : RM 26 exclude postageCODE ITEM : HS 18



CODE ITEM : HS 16
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK
SIZE : SMALL
PRICE : RM 26 exclude postage


CODE ITEM : HS 17
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK
SIZE : SMALL
PRICE : RM 26 exclude postage



CODE ITEM : HS 20
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK
SIZE : MEDIUM
PRICE : RM 35 exclude postage




CODE ITEM : HS 21
TALI ADJUSTABLE : PANJANG / PENDEK
SIZE : MEDIUM
PRICE : RM 35 exclude postage






Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Follow DS sekali :)

0 Buah Strawberry Yang CUTE :):