SUKE HATI LA !

SALAM

hye pembace2 kat luar sane? menanti cik dfystrawbery ke? ahaa, perasan la kauu ni :P byk mane je follower kau, gagaga, takpelaa mungkin belum rezeki aku lagi, kalau ade rezeki, alhamdulillah :) erghhh, perut tengah penuh ni, mane tak penuh, makan melantak, sunah nabi kate makan sebelum lapar, berhenti sebelum kenyang, yang aku ni melantak macam esok takdek plak en? tapi penuh2 perut aku ni, disebabkan ilmu datang, terus update, hahaha, tak senonoh punye anak dare, ek? okeelaa, post aku kali ni pasal SUKE HATI AKU LA! kn? sebab ape? gadoh ngan cik FT ke? ngan kawan ke? ngan jiran sebelah ke? atau dengan kambing2 kat taman aman ni ke? hahaha, semue nye tak, post kali ni disebabkan aku jelajah banyak blog yang ckp kalau nak UP kn blog tak payalah cite pasal gf/bf,  oke, fine, korunk manusia kn? punye perasaan jugak kn? tak paya nak nafikan la semua tu? ofcos2 la korunk ade yang special kn? tipu la kalau takdek, mesti ade simpan2 perasaan kat orang tu jugak kn? so tak paya nak DAMN pasal CINTE laa, blog orang tu, terserah la kat dye, lagipun ini kn blog a.k.a diary, betul dak? kalau tak buad hape dye buad blog, takat nak bg tutorial la, apelaa kn, so, kalau dye ckp pasal bf dye ke, kau kesah hape? doakan dye kekal sudahla, erghh! lagi satu kalau dye cerite pengalaman dye, bagus hape? KONGSI jugak name tu, care2 pasangan curang ke ape ke, n the same time aku pelik la, aku tengok banyak je blog yg cite psl bf dye ke ape ke, ramai je follower, tak ade masalah pun? DAAANNN ?! satu hari nanti korunk akan suke bende yang korunk ckp tak suke ni, mule2 taip jiwang2, lame2 jadi balik ape yg korunk tak suke tu, so, fikir2 kn laa, BLOG IS DIARY, follower ade la kawan yang ikhlas :)) kalau follower tak banyak pun takpe, ASALKAN hati blogger gembira, dan lame2 follower tu sendiri akan bertambah, asalkan post ikhlas dari hati :)) tak paya hipokrit apelaa, oke, BYE2

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Follow DS sekali :)

0 Buah Strawberry Yang CUTE :):