Selamat Hari Raya :)

SALAM

hye u ouls, dengan kesempatan yang ade ni, saya NURUL ZAFIRAH ingin meminta maaf kepada semua kawan2 yang berada di rumah dan persekitarannya :) hekhek, andai saya tersalah pukul sane sini ke, tersalah cakap ke, terkasar bahase ke, terpeluk mane2 ke *hahaha, ade ke wei? ada laa, peluk bantal laa, muahaha*, dan termakan makanan ke? maaf dipinta dari hujung rambut ke hujung kaki *betulke ayat ni :D hehe*. okelaa, ni aku nak bagi korunk tengok suasana hari raye PERTAMA aku :)) syok wehh! raye! raye! nak DUIT raye, pegi umah orang je, salam2, terus cakap, saya masih kecil dan bersekolah lagi :D muahahah, *gerenti dapat punye, tapi kalau dah badan aku ni mcm badak*, tak kn la orang tu ngok2 nak percaye yang aku ni kecik lagi en, apolahhh, 




hah, ni baru nak stat cite, tadi tu saje je bagi introduction :D haha, pagi2 raye, bangun pagi, lambat jugak la aku bangun pagi raye tuu, malu ahh *kantoi tak g solat raye en?* hekhek, nak buad mcm mane, tidur dibuai mimpi, tapi disebabkan gegaran mcm gempa bumi yang mama aku bagi, terus tejage. selamat sempat roh masuk, haha, kalau tak, tak sempat la aku nak beraye kali ni. lepas bangun2 tu, terus siap2 pakai lawa2, mase tu tak make up lagi tauu! pastu terus g umah atok kat taman pesara *tau ke? buad2  tau je la, hehe*, kat situ kitorang berkumpul, ramaiii sangat, macam g SUREHEBOH  *hahaha, aku tipu korunk je, yang pecaye apehal?* meriah laa, baju warne warni macam pelangi tuu :D dalam hati berkate " SYOK WEH, SYOK WEH " *ape yang aku syok pun taktau laa*, hahaha, pastu tibe MAK IKIN cakap macam ni, eyra, yana, eyfa, jom mak ikin makeup kan, tudiaaa! terus senyum lebar aku, actually mak ikin ni ialah guru rambut dan makeup di IKBN PERTAK , so, dye pro la dalam bidang2 ni, tanpe membuang masa, mak ikin makeup la orang yang pertame, iaitu aku :D haha, lihat la di bawah hasil makeup mak ikin aku :) 



haha, suke sangat2 gamba ni, macam artis gituhh, bahahahha, *nak teberak aku dengar* :D



yang ni macam ape pulak? gaye ala2 model lipstik? *ade company mane2 nak amek aku jadi model ke? haha, macam bongok je !*



bergaye bersame kakak tersayang :D *sudah berpunye*



hebatkan kami? hahaha *hebatlah sangat*



dan ini adik saye! haha, kene pakse amek gamba, padan muke kauu :P yang lelaki, nak kenal ke dengan adik saia? dye single doe, korang kene isi borang siket je, *bagi pendaftaran 20ribu kat aku, pastu aku pertimbangkan :D hahaa, melampauu tu mak nyee*


oke, ni baru siket aku masukkan, esok lusa tulat, aku post pasal raye lagi oke, post yang akan datang, behari raye bersame sanak saudara tercinta :D hahahaha

BYE2 :)




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Follow DS sekali :)

0 Buah Strawberry Yang CUTE :):